4 بازیگر زن جنجال ساز ایران در عکس جنجالی !

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران: تصویری از نیوشا ضیغمی و فریبا نادری و بهنوش بختیاری و سحر قریشی در یک دورهمی با استایل های متفاوت به اشتراک گذاشته شد. این 4 خانم بازیگر پرحاشیه ترین بازیگران ایرانی هستند .

4 بازیگر زن جنجال ساز ایران در عکس جنجالی !

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه سینما و تلویزیون است. سحر قریشی متولد زمستان 1366 در شهر تهران است. سحر قریشی تحصیلات خود را تا دبیرستان ادامه داد است.سحر قریشی در 20 سالگی وارد عرصه هنر و بازیگری شد. سحر قریشی در ابتدای کار هنری خود متاهل بوده است.

به گزارش خبرنگاران، تصویری از نیوشا ضیغمی و فریبا نادری و بهنوش بختیاری و سحر قریشی در یک دورهمی با استایل های متفاوت به اشتراک گذاشته شد.

از سحر قریشی چه می دانید؟

سحر قریشی یکی از سلبریتی های جوانی است که پله های ترقی را خیلی زود و سریع طی کرد.او به یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بازیگری تبدیل شد و هم اکنون در فضای مجازی هواداران زیادی دارد.هرچند زندگی و حرفه او در این سال ها بسیار مورد هجوم حواشی و شایعات نهاده شد، ولی او با قدرت و کوشش به کار خود ادامه داد.

او هرگز تسلیم نشد تا جایی که حالا با قدرت در مقابل حواشی می ایستد و به آنها پاسخ می دهد.سحر قریشی یک برادر به نام سپهر دارد که برعکس او هیچ گونه تمایل و کششی به سمت بازیگری ندارد.سحر قریشی تا به امروز یک بار ازدواج نموده است و پس از جدا دیگر ازدواج نکرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: رکنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9281

به "4 بازیگر زن جنجال ساز ایران در عکس جنجالی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 بازیگر زن جنجال ساز ایران در عکس جنجالی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید