یورو 2020، اعتراف دی بروینه به بازی کردن مقابل ایتالیا با وجود مصدومیت

به گزارش هیو بلاگ، ستاره خط میانی تیم فوتبال بلژیک اعتراف کرد که با وجود مصدومیت و تحمل درد به تیم ملی کشورش در بازی مقابل ایتالیا یاری نموده است.

یورو 2020، اعتراف دی بروینه به بازی کردن مقابل ایتالیا با وجود مصدومیت

به گزارش خبرنگاران، کوین دی بروینه پس از باخت 2 بر یک تیم ملی بلژیک برابر ایتالیا در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 اعتراف کرد؛ در حالی به میدان رفت که هنوز مصدومیتی که در بازی قبلی شیاطین سرخ اروپا برابر پرتغال گریبانش را گرفت، رفع نشده بود. حضور دی بروینه در بازی مقابل ایتالیا به علت مصدومیتش در هاله ای از ابهام قرار داشت اما او در ترکیب اصلی به میدان رفت و موقعیت های گلزنی خوبی هم برای هم تیمی هایش ایجاد کرد.

او درباره وضعیتش در شب مصاف با آتزوری به سایت یوفا گفت: برای من به شخصه این 4،5 هفته، زمان عجیبی بود اما لازم می دانم به طور ویژه از کادر پزشکی مان تشکر کنم. اینکه توانستم مقابل ایتالیا بازی کنم، یک معجزه بود، چون قوزکم در بازی قبلی آسیب دیده بود. در واقع تاندون قوزک پایم پاره شده بود اما از آنجایی که من نسبت به کشورم احساس مسئولیت می کردم، ترجیح دادم که بازی کنم. فقط خیلی متأسفم که نتوانستم بیش از این کاری انجام دهم. ما هر کاری که می شد، انجام دادیم تا برنده شویم اما نشد و از این بابت بسیار متأسفم.

به میدان رفتن دی بروینه با وجود مصدومیت ممکن است باعث تشدید آسیب دیدگی او گردد و حضورش در اردوی پیش فصل منچسترسیتی را به تأخیر بیندازد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8736

به "یورو 2020، اعتراف دی بروینه به بازی کردن مقابل ایتالیا با وجود مصدومیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، اعتراف دی بروینه به بازی کردن مقابل ایتالیا با وجود مصدومیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید