کنار گذاشته شدن دیاباته توسط فکری پس از درگیری لفظی در بازی برابر فولاد

به گزارش هیو بلاگ، عجیب تر از جمله محمود فکری به نکونام یا مصدومیت محمد دانشگر اتفاقی بود که در دقایق پایانی بازی بین سرمربی استقلال و مهاجم این تیم رخ داد.

کنار گذاشته شدن دیاباته توسط فکری پس از درگیری لفظی در بازی برابر فولاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از آریا، درگیری سرمربی و مهاجم استقلال در دقایق پایانی بازی با فولاد حالا جو اردوی آبی پوشان را حسابی ملتهب نموده است. در بازی روز گذشته اتفاقی رخ داد که از دید عکاسان حاضر در استادیوم پنهان نماند، درگیری لفظی محمود فکری و شیخ دیاباته که به طور قطع یکی از مهمترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود و عنوان آقای گلی را هم به دست آورد.

در این بین اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص دلیل درگیری شیخ دیاباته و محمود فکری مطرح شده اما ظاهرا اصل درگیری به چند روز مانده به بازی استقلال برابر فولاد برمی گردد. ماجرا از این قرار است شیخ دیاباته به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش یکی دو روز حضور فعالی در تمرینات نداشت اما با وساطت مدیران باشگاه این بازیکن در آخرین تمرین قبل از بازی با فولاد شرکت کرد.

با این حال فکری که از رفتار مهاجم تیمش دلخور بود به اطرافیان خود اعلام نموده قصد تنبیه دیاباته را دارد و به همین دلیل هم در بازی با فولاد از او استفاده نخواهد کرد. نکته عجیب تر اینکه شیخ دیاباته روز گذشته روی سکوهای استادیوم فولاد آرنا خلاف سایر بازیکنان پیراهن و شورت ورزشی نپوشیده بود تا نشان دهد خودش هم تمایلی به بازی کردن ندارد.

در دقیقه 80 بازی استقلال - فولاد اتفاقی رخ داد که باعث درگیری شد. در این دقیقه پرویز مظلومی از دیاباته می خواهد که گرم کند و این بازیکن هم همین کار را می نماید ولی وقتی برای تعویض کنار خط آمد، فکری از بابک مرادی خواست که وارد زمین گردد. این اتفاقی بود که باعث دلخوری شیخ دیاباته شد و این بازیکن به زبان انگلیسی گفت I am here (من اینجا هستم) که این جمله با واکنش شدید فکری روبرو شد و فضای نیمکت استقلال را کاملا ملتهب کرد. در این بین البته روایت دیگری هم وجود دارد که شیخ دیاباته برای تعویض استوک هایش به رختکن رفته بود و چون این مساله طولانی شد، سرمربی استقلال بسیار از این اتفاق دلخور شده بود. هرچه که هست به نظر می رسد اعضای تیم استقلال باید هرچه زودتر این مشکل را حل نمایند تا استقلال بتواند از یکی از موثرترین بازیکنان خود استفاده کند.

امروز اولین تمرین استقلال پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در تهران برگزار گردید و به ریکاوری بازیکنان مربوط می گردد. این تمرین که عصر امروز در سالن برگزار گردید بعد از اتفاقات دیروز ملاقات استقلال و فولاد که بر سر تعویض شیخ دیاباته ایجاد شد، محمود فکری سرمربی آبی پوشان به دیاباته امروز اجازه تمرین کردن نداد.

پرویز مظلومی و دستیاران فکری قصد دارند همین امروز با برگزاری یک جلسه، سوتفاهم موجود میان سرمربی و ستاره استقلال را رفع نمایند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6255

به "کنار گذاشته شدن دیاباته توسط فکری پس از درگیری لفظی در بازی برابر فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنار گذاشته شدن دیاباته توسط فکری پس از درگیری لفظی در بازی برابر فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید