کدام شرکت های دانش بنیان در پاویون نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد حضور دارند؟

به گزارش هیو بلاگ، پاویون شرکت های دانش بنیان در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 11 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و در محل مصلای تهران برپا شد.

کدام شرکت های دانش بنیان در پاویون نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد حضور دارند؟

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پاویون شرکت های دانش بنیان در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 11 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و در محل مصلای تهران برپا شد.

در این پاویون که از امروز هشتم تا یازدهم خرداد ماه 1401 برپا شده است، 11 شرکت دانش بنیان حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات، خدمات و توانمندی های خود می پردازند. نام شرکت های دانش بنیان حاضر در این پاویون و محصولات فناورانه آن ها به توضیح زیر است:

شرکت فناوری کهربا

دستگاه میزان گیری جابه جایی و ارتعاش از راه دور عنوان محصول این شرکت در پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد است. این دستگاه با استفاده از تکنیک ماره به میزان گیری جابه جایی از مرتبه میکرومتر تا میلیمتر و فرکانس از مرتبه 1.0 تا 350 هرتز از فاصله دور می پردازد.

فنی و مهندسی کهربا تراشه

این شرکت نیز با سیستم احضار پرستار هوشمند در این نمایشگاه حاضر است. پیشرفته ترین مدل سیستم احضار پرستار که دارای قابلیت اتصال به سیستم اعمال کد بیمارستانی و سیستم اطلاعاتی بیمارستان است.

بهین سازان فرآیند امین

این شرکت نیز نرم افزار فرآیندکاوی بهفالب را در نمایشگاه عرضه می نماید. رسالت اصلی بهفالب، به کارگیری داده های واقعی موجود در سازمان ها جهت کشف و پایش اتوماتیک فرآیند های کسب و کار است. بهفالب در پی ایجاد بستری برای تحقق تحول دیجیتال در سازمان ها است و با شناسایی ناکارآمدی ها و گلوگاه ها به ایجاد بهبود در تجربه مشتریان یاری می نماید.

ماشین سازی اراک

این شرکت نیز که در نمایشگاه حضور دارند تا به امروز 77 نوع محصول متنوع در حوزه های صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (مخازن، برج های تقطیر، مبدل های حرارتی، ایرکولرها، رآکتورها، هیترها، شیرآلات تحت فشار و تجهیزات سرچاهی، جرثقیل)، صنایع معدنی و فولاد (تجهیزات کارخانه سیمان و فولاد، تجهیزات و ماشین آلات معدنی)، تاسیسات حرارتی و دیگ های بخار (دیگ های بخار واترتیوب و فایرتیوب و دیگ های بخار)، ریخته گری آلیاژی و آهنگری، فولاد های آلیاژی، فلنج ها، رینگ های صنعتی، چرخ قطار، گلوله های فولادی، نیروگاه ها و انرژی های تجدیدپذیر، پل و سازه های فلزی و تاسیسات بندری را طراحی و فراوری نموده است.

استیل غرب آسیا

دستگاه های بسته بندی تری سیلر نیز محصولی است که این شرکت با آن در پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافته است. دستگاه های بسته بندی تری سیلر یا همان سیل وکیوم، مناسب بسته بندی انواع محصولات غذایی و تجهیزات پزشکی است.

از مهمترین امکانات موجود بر روی دستگاه، سیستم MAP است که با استفاده از این روش می توان با خارج کردن درصدی از اکسیژن داخل محصول و تزریق گاز های کامل خنثی نیتروژن و کربن دی اکسید ماندگاری محصولات غذایی بدون افزودن هیچ گونه ماده شیمیایی و افزودنی افزایش داد.

نانو فن شفق

این شرکت نیز با محصول میکرو سیلیس یا محلول ضدعفونی کننده در نمایشگاه حاضر شده است. میکروسیلیس از ضایعات برنج تهیه می گردد و این محصول پس از اصلاح سطح و عامل دار شدن به عنوان عامل ضد کف در محلول های ضدعفونی کننده استفاده می گردد. این ماده ضد کف نقش مهمی در ساخت محلول های ضد عفونی کننده پایه آب دارد.

پرتیکان صنعت پرشیا

خط کامل گریدینگ (سورتینگ) میوه بر پایه پردازش تصویر نیز محصول این شرکت است که در نمایشگاه عرضه شده است. سورت میوه بر اساس وزن و ویژگی های ظاهری مانند سایز، رنگ، لکه و آفات روی سطح میوه صورت می گیرد.

خدمات و ماشین آلات شفادرد

این شرکت نیز با دستگاه بی خطرساز پسماند عفونی در نمایشگاه حاضر است. این دستگاه پسماند عفونی را به روش حرارت مرطوب بی خطر می نماید و دارای خردکن داخلی است.

توسعه بینش والا

بل میت - بین جو نیز محصول این شرکت است که در نمایشگاه عرضه شده است. سامانه مدیریت یادگیری بین جو دارای بخش های متعددی جهت پیشبرد فرآیند یادگیری آنلاین است که از امکانات آن می توان سامانه ویدئو کنفرانس بل میت، برگزاری دوره های آموزشی، آزمون های آنلاین و ... را نام برد.

شتاب دهنده حیات اکسیر مهرآب

این شتاب دهنده که در نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد حاضر است در حوزه شتاب دهی استارت آپ های فعال در زمینه آب و پساب و محیط زیست فعال است. از جمله خدمات این شتاب دهنده می توان تخصیص سرمایه بذری، برگزاری کلاس های آموزشی، فراهم سازی خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی، منتورینگ و شبکه سازی را برشمرد.

راه چاره هوشمند سینا

این شرکت نیز با سامانه سیناکر در نمایشگاه حاضر است. سیناکر یک نرم افزار خودمراقبتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان ذخیره داده های قند خون، فشار خون، دمای بدن، وزن و پارامتر های بررسی بدن را می دهد.

با ثبت داده های سلامت، هوش مصنوعی سیناکر این داده ها را بر اساس آخرین دستورالعمل های وزارت بهداشت تحلیل می نماید و شما را از طبیعی یا غیرطبیعی بودن این داده ها آگاه می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11406

به "کدام شرکت های دانش بنیان در پاویون نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد حضور دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شرکت های دانش بنیان در پاویون نمایشگاه گام دوم دانشگاه آزاد حضور دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید