انتها کار علیرضا حقیقی در گل گهر؟

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران: بستن بازوبند کاپیتانی بر بازوی علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق پرسپولیس، مقابل این تیم در استادیوم آزادی هم برای امیرقلعه نویی و گل گهر چاره ساز نشد تا پرسپولیس در نهایت برنده 3 بر یک این جدال سخت گردد.

انتها کار علیرضا حقیقی در گل گهر؟

به گزارش خبرنگاران، علیرضا حقیقی در شرایطی بازوبند را بر دست داشت که روی گل سوم پرسپولیس اشتباه فاحشی انجام داد و در حالی که تیمش کوشش می کرد به گل مساوی برسد، گل سوم را دریافت کرد. این اشتباه در حالی صورت گرفت که او چند روز قبل در ملاقات برابر استقلال هم روی یکی از گل های خورده تیمش تاثیرگذار بود.

به غیر از این دو گل، حقیقی در این فصل چند بار دیگر هم اشتباهات تاثیرگذار داشته تا همین اشتباهات بعضا باعث گردد درخشش هایی که در ترکیب گل گهر داشته دیده نگردد. به گزارش خبرنگاران، تازه ترین اشتباه علیرضا حقیقی، اما صدای امیر قلعه نویی را درآورده است. او که در جریان بازی هم به حقیقی گوشزد می کرد که روی گل سوم اشتباه داشته است در کنفرانس خبری علنا از این گفت که حقیقی انتظارات را برآورده نکرده است. این اشتباهات برای هر بازیکن بزرگی در جهان رخ می دهد. حقیقی کوشش می نماید و در تمرینات بسیار خوب است، اما سال جاری انتظار های ما را برآورده نکرده است.

به نظر می رسد اگر قلعه نویی در گل گهر ماندنی باشد، با توجه به وسع اقتصادی خوب این باشگاه، صندلی علیرضا حقیقی در این باشگاه حسابی به خطر خواهد افتاد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8599

به "انتها کار علیرضا حقیقی در گل گهر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار علیرضا حقیقی در گل گهر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید