هری کین: اولین بار نیست به من شک می کنید!

به گزارش هیو بلاگ، هری کین، ستاره گلزن تیم ملی انگلیس نقدها را بخشی از دوران حرفه ای خود توصیف کرد.

هری کین: اولین بار نیست به من شک می کنید!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگرچه تیم ملی انگلیس پیروز شد به دور حذفی رقابت های یورو 2020 صعود کند، اما هری کین آغاز خوبی در این تورنمنت نداشته و هنوز پیروز به گلزنی برای سه شیرها نشده است. تیم ملی انگلیس به زودی در دیداری سخت در لندن به مصاف آلمان خواهد رفت و هری کین مدعی شد برترین زمان برای درخشش در هر تورنمنتی بازی های مرحله حذفی است.

هری کین گفت: قطعا اولین بار نیست که نسبت به عملکرد من تردید می نمایند و این بخشی از کار ماست. من در تمام این مدت به اسم یک مهاجم بارها گفته ام که برخی مواقع همه چیز جادویی پیش رفته و هر لمس توپ شما تبدیل به گل می گردد، اما در برخی از موارد اتفاقات به شما پیش نمی رود و احتمالا شرایط تا اینجای کار در یورو 2020 به سود من نبوده است. مردم سریع تغییر عقیده می دهند، چندی پیش من برنده کفش طلایی شده و برترین مهاجم دنیا بودم و همین مردم به شدت من را مورد ستایش قرار می دادند.

شما نباید مکررا احساس خیلی خوب یا بدی داشته باشید و بهتر است حالت عادی و طبیعی خود را حفظ کنید. خودباوری و اعتماد به نفس موضوع بسیار مهمی است و من همواره به خودم اعتقاد داشته ام. ممکن است 10 یا 15 مسابقه هم در گلزنی ناپیروز باشم، اما اولین فرصتی که نصیبم شد را تبدیل به گل کنم. باید در زمان مناسب در اوج قرار داشت و برترین فرصت برای درخشش در فوتبال مسابقات مرحله حذفی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8775

به "هری کین: اولین بار نیست به من شک می کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هری کین: اولین بار نیست به من شک می کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید