نیاز ارزی خرید تجهیزات بیمارستانی تأمین شد

به گزارش هیو بلاگ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: براساس توافقات اجرا شده با بانک مرکزی از محل منابع ارزی دولتی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان بهره گرفته شده است.

نیاز ارزی خرید تجهیزات بیمارستانی تأمین شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تا به امروز حدود 596 میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرارگرفته است.

وی از تجهیز 38 بیمارستان استان تهران به امکانات مورد نیاز برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا خبر داد و گفت: تا به امروز 195 میلیارد و 730 میلیون تومان از محل ارزش اضافه کرده برای تجهیز این بیمارستان ها تأمین اعتبار و هزینه شده است.

معاون پشتیبانی و بودجه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا استان تهران افزود: تأمین اعتبار و اختصاص این مبالغ برای خرید تجهیزات مورد نیاز بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده با دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.

وی افزود: براساس توافقات اجرا شده با بانک مرکزی از محل منابع ارزی دولتی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان بهره گرفته شده است.

انتهای پیام/4129/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2804

به "نیاز ارزی خرید تجهیزات بیمارستانی تأمین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیاز ارزی خرید تجهیزات بیمارستانی تأمین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید