نظر مجلس در خصوص افزایش قیمت بنزین اعلام شد ، علت جمع آوری کارت های آزاد سوخت از جایگاه ها

به گزارش هیو بلاگ، نایب رئیس کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین به صورت کامل تکذیب می گردد و چنین مطلبی تا این لحظه در دستور کار دولت و مجلس نیست.

نظر مجلس در خصوص افزایش قیمت بنزین اعلام شد ، علت جمع آوری کارت های آزاد سوخت از جایگاه ها

به گزارش خبرنگاران، حسن پور بیگلری درباره جمع آوری کارت های سوخت در جایگاه های پمپ بنزین اضافه نمود: وزیر نفت روز گذشته در صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد که هیچ سهمیه سوختی کاهش پیدا ننموده و نمی نماید و اگر بحث هایی بوده به این علت بوده که عده معدودی تخلفاتی داشتند.

وی ادامه داد: طبق گفته وزیر نفت جایگاه داران مجاز نیستند که کارت های آزاد سوخت را جمع نمایند و قرار شد این امر را با فوریت آنالیز نمایند و گزارش آن را به مجلس بدهند.

نماینده مردم شهرهای بردسیر و سیرجان در مجلس بیان نمود: در برخی موارد تخلفاتی انجام شده و آقای وزیر هیئتی را برای آنالیز تخلفات معین کردند برای مثال خودرویی که ترددی نداشته یا یک مینی بوسی که اصلا امکان جابجایی مسافر را هم نداشته و از رده خارج است در چهار پمپ بنزین سوخت گیری نموده که وزارت نفت در راستای هوشمندسازی کار و نظارت بر شرایط بهینه مصرف سوخت اقداماتی صورت داده و وزیر هم خاطرنشان کرد دغدغه مردم و نمایندگان را رفع می نماید.

حسن پور بیگلری اظهار کرد: شایعاتی که درباره افزایش قیمت بنزین بود به صورت کامل تکذیب می گردد و چنین مطلبی تا این لحظه در دستورکار دولت و مجلس نیست.

وی ادامه داد: وزیر نفت در راستای بعد نظارتی مجلس، روز گذشته در صحن علنی حضور پیدا کرد و گزارش بسیار جامع و اقداماتی که در طول یک سال و نیم گذشته انجام دادند را با نمایندگان مردم در مجلس در میان گذاشتند.

نایب رئیس کمیسیون مالی مجلس افزود: وزارت نفت یکی از وزارتخانه های پیروز در دولت سیزدهم است که و وزیر نفت توانسته به وعده هایی که در صحن علنی مجلس در روز رای اعتماد به نمایندگان داده، عمل کند و در برخی پروژه ها جلوتر هم بوده و در بحث فروش نفت هم اقدامات مثبتی انجام شده است البته نمایندگان دغدغه هایی داشتند که از زبان رئیس مجلس به وزیر گفته شد؛ برخی از نمایندگان هم در حاشیه جلسه مواردی را با وی در میان گذاشتند. بنده عملکرد وزیر نفت را مثبت ارزیابی می کنم و گزارش روز گذشته اش به مجلس جای تقدیر و تشکر دارد.

  • جزئیات کارت سوخت آزاد اضطراری در جایگاه ها | افرادی که کارت سوخت ندارند با این شماره تماس بگیرند
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13410

به "نظر مجلس در خصوص افزایش قیمت بنزین اعلام شد ، علت جمع آوری کارت های آزاد سوخت از جایگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر مجلس در خصوص افزایش قیمت بنزین اعلام شد ، علت جمع آوری کارت های آزاد سوخت از جایگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید