مهلت دریافت آثار جشنواره یک دقیقه قرنطینه تمدید شد

به گزارش هیو بلاگ، دبیر جشنواره فیلم موبایلی یک دقیقه قرنطینه از تمدید مهلت دریافت آثار ارسالی داوطلبان شرکت کننده در این رویداد تا آخر خرداد ماه سال جاری خبر داد.

مهلت دریافت آثار جشنواره یک دقیقه قرنطینه تمدید شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم یک دقیقه قرنطینه، غلامحسین شاه علی، دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: به دلیل استقبال هنرمندان و سینماگران جوان از جشنواره، مهلت دریافت آثار که پیش از این 20 خرداد مقرر شده بود؛ تا پایان خردادماه تمدید شد.

شاه علی درباره موضوعات جشنواره گفت: این جشنواره با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات مردم جهان طی دوران قرنطینه برای مبارزه با ویروس کووید 19، راه اندازی شده تا مردم از قاب دوربین های خود، تجربه های شیرین، تلخ، دلتنگی، بیکاری، شادی و امید و حتی مرگ را به تصویر بکشند. بر همین اساس شرکت کنندگان می توانند فیلم های موبایلی خود با این موضوعات قرنطینه، زندگی، عشق و دین، قرنطینه، خانواده، بچه ها، کمک به فقرا و کمک به دیگران، قرنطینه، روان، خشونت خانگی، تجربه تنهایی و خودپیدایی، قرنطینه، بیماری های خاص و سالمندان، بخش ویژه؛ بی قرنطینه ها (کسانی که به دلیل شغل خود مجبور به حضور در محل کار هستند) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی درباره جوایز جشنواره هم توضیح داد: جوایز جشنواره در بخش های حرفه ای، آماتور و بین الملل از مبلغ 20 میلیون ریال تا 5 میلیون ریال و 400 تا 50 دلار در بخش بین الملل متغیر است.

شاه علی درباره شیوه ارسال آثار و امکان شرکت در بخش های مختلف جشنواره هم اظهار کرد: علاقه مندان می توانند در چند بخش شرکت کرده و آثار خود را به نشانی https://miladtower.tehran.ir صفحه اینستاگرام @One-minute-Quarantine و به شماره واتس آپ 0351865119 ارسال کنند.

جشنواره بین المللی یک دقیقه قرنطینه به همت شرکت برج میلاد تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به صورت غیرحضوری، با معرفی برگزیدگان برگزار خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3787

به "مهلت دریافت آثار جشنواره یک دقیقه قرنطینه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت دریافت آثار جشنواره یک دقیقه قرنطینه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید