مصرف کنندگان از تولیدکنندگان لوازم خانگی چه می خواهند؟

به گزارش هیو بلاگ، صنعت لوازم خانگی با وجود تمامی چالش ها و محدودیت هایی که دارد، باید به یک مسئله اساسی بازار جوابگو باشد. رعایت شان مصرف کننده ایرانی در درجه اول باید به وسیله فراوری کنندگان رعایت گردد و در این مسیر اقداماتی ضروری است که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

مصرف کنندگان از تولیدکنندگان لوازم خانگی چه می خواهند؟

رعایت حقوق مصرف نماینده با تکمیل سبد فراوریات

فراوری نماینده لوازم خانگی موظف است که حقوق مصرف نماینده را به صورت کامل رعایت کند و در این مسیر رعایت مواردی همانند تکمیل سبد فراوریات باکیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سبک زندگی مدرن با احتیاجهای متفاوت مردم یک جامعه همراه است و مردم کشور ما هم از این حقیقت مستثنی نیستند. با این وجود می توان گفت که گام برداشتن در مسیر طراحی و فراوری محصولات نو در راستای فراوری سبد کامل لوازم خانگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نمونه ای پیروز که در صنعت لوازم خانگی کشور مشاهده شده است، فراوری یخچال فریزر بالا برند دوو با نام پرادا است. با این وجود، عدم بهره گیری از فناوری های به روز تکمیل سبد فراوریات را بی معنا خواهد نمود.

کدام فراوریات در شان مردم ایران است؟

فراوریات حوزه لوازم خانگی در کشور با تکنولوژی قابل قبول انجام می گردد و این فناوری ها و خلاقیت ها هستند که باید متناسب با زندگی ایرانی و در شان مردم این کشور باشد. به همین دلیل برند دوو در محصول یخچال فریزر بالای خود از فناوری های مجذوب نماینده و مفید برای زندگی روزمره استفاده نموده است. از جمله مهم ترین این اقدامات می توان به بهره برداری از کمپرسور دیجیتال اینورتر اشاره نمود. از سوی دیگر طراحی با فضای زیاد در طبقات شیشه ای بدون قاب در کنار قابلیت گردش هوا به صورت سه بعدی در فضای داخلی علاوه بر ایجاد یک طرح مدرن، تازگی را به خانه مصرف نماینده هدیه می دهد.

محصولاتی با نگرش تطابق پذیری!

این فراوری نمایندگان لوازم خانگی هستند که تطابق پذیری را باید در طراحی محصولات خود رعایت نمایند. بخشی از این تطابق پذیری با فراوری سبد کامل محصولی امکان پذیر است. با این وجود مسائلی همانند طراحی و برخورداری از امکانات لازم نیز حائز اهمیت است. برای مثال خطوط ساده ای که در طراحی یخچال فریزر پرادا به کار گرفته شده، محصولی مینیمال و سازگار با زندگی ایرانیان را ایجاد نموده است. در این سبک طراحی سازگاری بالای محصول با دکوراسیون داخلی کاملا ملموس است و از سوی دیگر ابعاد در نظر گرفته شده برای این یخچال فریزر ضمن تامین فضای مورد احتیاج ذخیره سازی مواد غذایی، برای منازل آپارتمانی می تواند گزینه ای مناسب باشد.

سخن پایانی

فراوری نمایندگان لوازم خانگی به عنوان صنعت گران ایرانی موظف هستند که ضمن فراوریات باکیفیت، شان مردم کشور را با محصولات متنوع، مجهز به تکنولوژی های روز جهان و با طراحی مینیمال طراحی نموده و در بازار عرضه نمایند. نمونه ای پیروز که در این زمینه قابل بیان است، یخچال فریزر نو برند دوو با نام پرادا است که علاوه بر تکمیل سبد محصولی یخچال فریزر، مجهز به فناوری روز جهان بوده و در عین حال از طراحی مجذوب نماینده و در عین ساده برخوردار است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13350

به "مصرف کنندگان از تولیدکنندگان لوازم خانگی چه می خواهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف کنندگان از تولیدکنندگان لوازم خانگی چه می خواهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید