لزوم تقویت اشتغالزایی معدن دریژان

به گزارش هیو بلاگ، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت اشتغالزایی معدن دریژان یکی از ضروریات است.

لزوم تقویت اشتغالزایی معدن دریژان

به گزارش خبرنگاران لرستان: حسین گودرزی؛ در تشریح ملاقات با مدیرعامل سازمان مالی کوثر گفت: موضوع سرمایه گذاری هلدینگ مذکوردر دو شهرستان دورود و ازنا و راههای تقویت اشتغالزایی معدن دریژان و خرید صنایع غذایی گهر مورد آنالیز قرارگرفت.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: با اشاره به نامه به مهندس اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ارجاع وی به سازمان کوثر و موافقت آن سازمان با اختصاص 5 میلیارد تومان برای آسفالت و تعریض جاده راستا ناصرالدین تا دریژان خواهان افزایش آن به ده میلیارد تومان شد که مورد موافقت ایشان نهاده شد و مقرر شد در آینده نزدیک عملیات اجرائی آن آغاز گردد.

گودرزی با توجه به اقدام هلدینگ کوثر برای خرید صنایع غذایی گهر دورود ادامه داد: مهم این است که سازمان بعد از خرید برای اشتغالزایی و رساندن فراوری به ظرفیت اسمی این شرکت عظیم بلافاصله اقدام نماید. در این صورت مسئولین استان آماده هرگونه همکاری خواهند بود.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس پیرو درخواست قبل، خواهان سرمایه گذاری این هلدینگ در همه شهرستانهای لرستان شد.

در این ملاقات دکتر اسکندری رئیس سازمان مالی کوثر گفت: در صورت نهایی شدن واگذاری برای راه اندازی کامل این شرکت اعتبار لازم تا سقف هزار میلیارد تومان در نظر گرفته ایم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8526

به "لزوم تقویت اشتغالزایی معدن دریژان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تقویت اشتغالزایی معدن دریژان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید