فیلم عباس امینی در بخش اصلی جشنواره شانگهای

به گزارش هیو بلاگ، فیلم من اینجا هستم سومین ساخته عباس امینی به بخش اصلی جشنواره فیلم شانگهای راه یافت.

فیلم عباس امینی در بخش اصلی جشنواره شانگهای

به گزارش خبرنگاران، بیست و سومین جشنواره فیلم شانگهای از 25 جولای تا 2 اوت (4 تا 12 مرداد) در شهر شانگهای برگزار می گردد و فیلم من اینجا هستم تنها نماینده ایران در بخش اصلی این جشنواره است که در کنار فیلم هایی از کشورهای ژاپن ، ایتالیا ، یونان ، پرتغال ، آرژانتین و چین به نمایش گذاشته می گردد.

من اینجا هستم به تهیه کنندگی عباس امینی و علی طلوعی با بازی افشین هاشمی و فیلمبرداری محمد حدادی در جنوب ایران فراوری شده است.

فیلمبرداری من اینجا هستم در شروع سال 98 به اتمام رسید اما مراحل فنی آن به دلیل تداخل با فراوری فیلم کشتارگاه دیگر ساخته عباس امینی در همان سال به بعد از اکران فیلم کشتارگاه موکول شد.

پخش جهانی این فیلم بر عهده شرکت Dreamlab films به مدیریت نسرین میرشب است.

پیش از این فیلم های نجیبه اولین ساخته بلند مصطفی گندمکار به همراه گورکن ساخته کاظم ملایی در بخش استعدادهای جدید آسیایی این جشنواره پذیرفته شده بودند و فیلم کوتاه خرچنگ به کارگردانی شیوا صادق اسدی هم نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی کوتاه جام طلایی است.

سال گذشته فیلم قصر شیرین ساخته رضا میرکریمی پیروز به کسب جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد (حامد بهداد) از جشنواره فیلم شانگهای شد.

طبق پیگیری خبرنگاران،جشنواره فیلم شانگهای سال جاری به دلیل شیوع کرونا داوری ندارد و فقط فیلم ها در سینماهای محدود به نمایش درمی آید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4506

به "فیلم عباس امینی در بخش اصلی جشنواره شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم عباس امینی در بخش اصلی جشنواره شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید