طعنه رئیس باشگاه عربستانی به ابرستاره آرژانتینی

به گزارش هیو بلاگ، درحالیکه آینده لیونل مسی همچنان در ابهام واقع شده است و بازار شایعه و برآورد درباره تیم آینده ستاره بزرگ آرژانتینی داغ است، رئیس باشگاه الطائی عربستان درباره مسی اظهارنظری طعنه آمیز نموده که خبرساز شده است.

طعنه رئیس باشگاه عربستانی به ابرستاره آرژانتینی

ترکی الضبعان، رئیس باشگاه عربستانی الطائی، در پاسخ به سوال یک خبرنگار که از او پرسید حالا که بحث انتقال لئو مسی به الهلال داغ است آیا الطائی هم دوست دارد ستاره بزرگی در حد و مقدار مسی را در تیمش داشته باشد به عملکرد ستاره آرژانتینی در دو ملاقات رفت و برگشت پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان این فصل اشاره نمود و به شکلی طعنه آمیز گفت حاضر نیست برای چنین بازیکن اشباع شده ای مبالغی نجومی هزینه کند.

رئیس باشگاه الطائی که با شبکه عربی اس بی سی صحبت می کرد گفت: نه، نمی خواهم بازیکنی در کلاس جهانی برای تیمم به خدمت بگیرم که اشباع شده و در ورزشگاه بازی تیمش را فقط دیدن می نماید، همان کاری که مسی مقابل بایرن مونیخ کرد.

مسی و پی اس جی بعد از علمکرد ضعیف شان در لیگ قهرمانان سال جاری و به خصوص در جریان دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن مونیخ که به حذفشان از تورنمنت انجامید با انتقاد های زیادی روبرو شدند. بعضی کارشناسان از جمله فیلیپ لام انتقاد های بسیار تندی از مسی داشتند. این ستاره سابق فوتبال آلمان معتقد بود مسی در دو بازی مقابل بایرن مونیخ درمانده بوده و هیچ تاثیری نداشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13286

به "طعنه رئیس باشگاه عربستانی به ابرستاره آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه رئیس باشگاه عربستانی به ابرستاره آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید