ضرورت جابجایی زندان یاسوج

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: جابه جایی زندان یاسوج یک ضرورت فرهنگی و اجتماعی است.

ضرورت جابجایی زندان یاسوج

مهدی روشنفکر عصر شنبه در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس قوه قضائیه اضافه نمود: با توجه به اینکه زندان در کنار فرودگاه احداث شده هر چند باند فرودگاه توسعه یافته اما امکان افزایش پرواز نیست.

وی توضیح داد: زندان یاسوج در ورودی شهر قرار گرفته است و هر گردشگری که وارد استان گردد نماد خوبی از استان برداشت نمی کند و این برای ما و مردم با فرهنگ مان خوب نیست.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی همچنین خواهان برخورد با فساد و مدیرانی شد که قانون را نادیده گرفته و از موقعیت خود سو استفاده نموده اند.

روشنفکر با اشاره به زلزله شهر سی سخت خطاب به رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: مردم این منطقه دارند روزهای سختی را می گذرانند و ضروری است دستور تسریع در فرایند خدمت رسانی را صادر کنید.

وی با اشاره به کارخانه های نیمه فعال و راکد در استان تاکید نمود: بیشتر شهرک های صنعتی اطراف استان تبدیل به انبار فروشگاه ها شده اند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تعارضات مردم و منابع طبیعی را از مسائل استان اعلام کرد و ادامه داد: بعضی زمین هایی که از گذشته های دور مردم در آن کشاورزی می کردند، هم اکنون منابع ملی اعلام شده که ضروری است دستور ویژه ای برای تهیه نقشه ها و سند مالکیت صورت گیرد.

به گزارش خبرنگاران، روشنفکر شرایط زندگی در شهرستان زلزله زده دنا را بغرنج عنوان و اعلام کرد: در خدمات رسانی مطلوب به مردم زلزله زده تسریع یابد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7531

به "ضرورت جابجایی زندان یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت جابجایی زندان یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید