شیخ بی منت به فوتبال ایران درس داد، پرسپولیس بماند بعد از شاهین

به گزارش هیو بلاگ، محمد نوری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ابتدا می خواستم در مورد شیخ دیاباته صحبت کنم. مهاجمی که در اولین سال حضورش در استقلال با این که از خیلی از مهاجمان کمتر بازی کرد حالا در صدر جدول گلزنان و در صدر جدول اخلاق فوتبال ما قرار گرفته است. من دیاباته را بیش از آن که آقای گل بدانم، آقای اخلاق فوتبال ایران می دانم. او بدون منت و ظاهر سازی به فوتبال و فوتبالیست های ما درس داد. شیخ نشان داد چطور می توان هم فوتبالیست موفقی بود و هم انسانی تمام عیار. امیدوارم رفتار او برای خیلی از فوتبالیست های ما الگو گردد. دیاباته بدون منت به فوتبال و فوتبالیست های ما درس داد.

شیخ بی منت به فوتبال ایران درس داد، پرسپولیس بماند بعد از شاهین

عضو کمیته پیشکسوتان استقلال در مورد ملاقات این تیم با شاهین بوشهر در هفته پایانی گفت: قطعا این بازی خیلی راحت نخواهد بود. بوشهری ها برای حسن ختام در لیگ همه کوشش خود را انجام می دهند و این می تواند کار را برای تیم ما سخت کند. اما با همه این توصیف ها باز هم آبی ها می توانند با کمی تمرکز و کوشش، برنده این بازی مهم شوند.

وی اضافه نمود: روی مهم بودن این بازی تاکید دارم چرا که تیم مجیدی با امتیازات آن سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان را خواهد گرفت و برای همین شاید بتوان این بازی را مهم ترین بازی فصل هم دانست.

نوری ضعف مفرط خط دفاعی شاهین را برگ برنده استقلال دانست و گفت: بوشهری ها سازمان و انسجام خوبی در خط دفاعی ندارند و مهاجمان زهردار استقلال باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. به جز پیروزی در این بازی ما دنبال یک هدف دیگر هم هستیم و آن هم آقای گلی شیخ دیاباته است که امیدوارم در این بازی اتفاق بیفتد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر تمرکز همه استقلالی ها باید روی این بازی باشد و بعد از این بازی است که باید به پرسپولیس و بازی با آن در جام حذفی فکر کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4927

به "شیخ بی منت به فوتبال ایران درس داد، پرسپولیس بماند بعد از شاهین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ بی منت به فوتبال ایران درس داد، پرسپولیس بماند بعد از شاهین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید