شهر ایکیتوس پرو؛ بزرگترین شهر صعب العبور جهان

به گزارش هیو بلاگ، شهری را تصور کنید که هیچ مسیری برای ورود به آن وجود نداشته باشد! شاید برایتان سوالاتی نظیر اینکه پس چگونه این شهر شناخته شده است؟ چگونه مردم در داخل آن حیات دارند؟ دنیاگرد ها و گردشگران چگونه از این شهر بازدید می کنند؟ ذهنتان را مشغول کنند و دنبال پاسخ سوال های خود باشید. ایکیتوس، بزرگترین شهر صعب العبور دنیا بوده که از یک طرف با آب و از طرف دیگر با جنگلهای آمازون محاصره شده است. به همین علت، هیچ مسیر مشخصی برای رفت و آمد ندارد و سفر به دیدنی های شهر ایکیتوس فقط با استفاده از کشتی و هواپیما امکان پذیر هست. با ما در این مقاله خواندنی و جالب همراه باشید تا بدانید شهر ایکیتوس کجاست و از زیبایی های شهر ایکیتوس پرو مطلع شوید.

شهر ایکیتوس پرو؛ بزرگترین شهر صعب العبور جهان

تاریخی خواندنی

براساس مقاله شهر ایکیتوس کجاست باید بدانید که هزاران سال پیش، در کنار رودخانه این منطقه بومیان و شکارچیان زندگی می کردند تا آنکه چند صد سال بعد، اروپاییان پا به ایکیتوس گذاشتند. در قرن 19 میلادی، این شهر بخاطر داشتن مقادیر وسیعی لاستیک مورد توجه دنیایان نهاده شد و با پیشرفت علم و توسعه صنعت اتومبیل سازی، تقاضا برای لاستیک چندین برابر شد. با اوج گرفتن این صنعت، تجار آغاز به مهاجرت به شهر ایکیتوس پرو نموده و رفته رفته این شهر به ثروتمندترین شهر دنیا تبدیل گشت. اما، مدتی بعد و در سال 1912، این صنعت با افت شدیدی روبرو شد و بیشتر تجاری که به این منطقه مهاجرت نموده بودند، به کشور خود بازگشتند.

جاذبه های دیدنی

طبیعت بکر و بی نظیر ایکیتوس بگونه ای است که سالانه حدود سیصد هزار توریست را به خود جذب می نماید. آرزوی تمام مردم دنیا است که تنها یکبار از این شهر گمشده بازدید نمایند. به غیر از شرایط محیطی، ایکیتوس دیدنی های جذابی چون برج ایفل آمازون که از قطعات فولادی ساخته شد، میدان پلازا د آرماس و کلیسای ایگلسیا مارتیس را در خود جای داده که هواداران خاص خود را دارند.

حمل و نقل

با آنکه سفر به ایکیتوس فقط با هواپیما و کشتی امکان پذیر است، اما در داخل شهر وسیله های نقلیه گوناگونی نظیر اتوبوس و موتورهایی که به خود کالسکه متصل نموده اند، وجود دارند و برای رفت و آمد داخلی شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 12844

به "شهر ایکیتوس پرو؛ بزرگترین شهر صعب العبور جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر ایکیتوس پرو؛ بزرگترین شهر صعب العبور جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید