شفاف سازی در خصوص مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور

به گزارش هیو بلاگ، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره حواشی مدال حسن یزدانی در المپیک 2020 توکیو گفت: این کشتی با نتیجه 3 بر 4 به نفع تیلور آمریکایی به انتها رسید. بحثی که چند روز گذشته در رسانه ها مطرح شد مبنی بر این که زمانی که اخطار و امتیازی به نفع حسن یزدانی دادند در انتهای تشک بود و کشتی گیر آمریکایی در حالت زانو زده از تشک خارج شد. داور به درستی اخطار به تیلور و یک امتیاز به یزدانی داد. طبق مقررات به این شکل هست که هر کشتی گیری که به حالت خاک از زمین خارج می گردد در وسط تشک ادامه کشتی باید در حالت خاک باشد. در حالت زانوزده هم از نظر مقررات یعنی حالت خاک.

شفاف سازی در خصوص مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور

وی اضافه نمود: بعضی از دوستان احساس می کردند که حسن یزدانی باید در پشت او قرار می گرفت و فرار می کرد و از تشک بیرون می رفت تا در وسط تشک روی خاک قرار می گرفت، در صورتی که مقررات این را نمی گوید. در حالت زانو زده هم وقتی کشتی گیر از تشک خارج می گردد و به او اخطار و به حریفش امتیاز تعلق بگیرد، طبق مقررات بازی در وسط و کشتی در شروع مجدد در حالت خاک شروع می گردد. بعضی احساس می نمایند که با نشستن در خاک تیلور، حسن یزدانی برنده آن بازی می شد. من تاکید می کنم که اخطار را به حریف دادند و امتیاز را به یزدانی دادند. فقط موضوعی که هست باید حسن شانس خود را در وسط و در حالت خاک روی حریف امتحان می کرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی که با برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش صحبت می کرد، گفت: این که داوران آن بازی جریمه شدند صحت دارد، چرا که در کلیه مسابقات چه در مسابقات جهانی چه در المپیک و حتی در مسابقات بین المللی، کشتی گیرانی که در حین مسابقه، داور باعث متضرر شدن آن ها می گردد، داور وسط، داور بازی و رئیس تشک و هر کدام از آن ها که مقصر باشد را در آن مسابقه به صورت تعلیق در می آورند. در مسابقه حسن یزدانی و تیلور، به علت اشتباه داور وسط و رئیس تشک از ادامه قضاوت آن ها در آن مسابقات جلوگیری کردند و این قضیه صحت دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8983

به "شفاف سازی در خصوص مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی در خصوص مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید