زمان دور جدید ثبت نام مسکن ملی اعلام شد خبرنگاران- محمود محمودزاده معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی تاریخ ثبت نام دور جدید مسکن ملی را گفت.

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران- محمود محمودزاده معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی تاریخ ثبت نام دور جدید مسکن ملی را بیان نمود.

به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: با تامین زمین، امکان ثبت نام مجدد برای متقاضیان جدید و جاماندگان در دوره های قبلی فراهم شده است.

زمان دور جدید ثبت نام مسکن ملی اعلام شد خبرنگاران- محمود محمودزاده معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی تاریخ ثبت نام دور جدید مسکن ملی را گفت.

به گفته محمودزاده اکنون در 240 شهر امکان ثبت نام مجدد مسکن ملی به دلیل تامین زمین فراهم شده است.

آخرین بار در دی ماه سال گذشته امکان ثبت نام مسکن ملی فراهم بود.

آبان پارسال نخستین واحدهای مسکن ملی آماده شد و مرحله دوم افتتاح مسکن ملی تا پایان خردادماه انجام خواهد شد.

وزارت راه و شهرسازی پیشتر اعلام کرده بود که متقاضیان بدحساب از پروژه های مسکن ملی حذف و امکان ثبت نام مجدد فراهم خواهد شد.

بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، از کل 530 هزار واحد مسکن ملی که در مرحله اجرا واقع شده است، تا روز 15 فروردین ماه 1400 تعداد 213 هزار و 101 متقاضی اقدام به افتتاح حساب کرده و از این تعداد 150 هزار و 338 نفر وجوه اولیه را واریز کردند که معادل 6 هزار و 790 میلیارد تومان است. بنابراین حدود 380 هزار نفر مبلغی را واریز نکرده اند که احتمال حذف آنان وجود دارد.

شهریور سال 98 طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهوری کلنگ زنی شد. برای این پروژه 400 هزار واحد تعریف شد که در دور نخست نام نویسی یک میلیون و 600 هزار نفر از طریق سایت tem.mrud.ir و پیامک ثبت نام کردند که 460 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند. نخستین واحدها به تعداد 11 هزار و 560 واحد در روز یکم آبان ماه 99 به دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

این پروژه از طریق آورده متقاضیان و 100 میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود 18 درصد ساخته می شود که به تازگی این رقم به 150 میلیون تومان افزایش یافته است.

آورده متقاضیان در مرحله نخست حدود 40 میلیون تومان است. میانگین قیمت این واحدها در کل کشور طبق آخرین برآورد از هزینه های تابستان 99 به متری 2.7 میلیون تومان می رسد. ثبت نام مرحله اول به پایان رسیده است. مهلت بارگذاری مدارک و افتتاح حساب، پایان مهرماه اعلام شده بود که تا پنجم دی ماه تمدید شد و هم اکنون فرصت به پایان رسیده است.

اکنون 160 هزار نفر در فهرست ذخیره طرح مسکن ملی هستند که با عدم واریز آورده اولیه از سوی بسیاری از متقاضیان در مهلت مقرر امکان جایگزینی فهرست ذخیره وجود خواهد داشت.

منبع: ایرنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8483

به "زمان دور جدید ثبت نام مسکن ملی اعلام شد خبرنگاران- محمود محمودزاده معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی تاریخ ثبت نام دور جدید مسکن ملی را گفت." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان دور جدید ثبت نام مسکن ملی اعلام شد خبرنگاران- محمود محمودزاده معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی تاریخ ثبت نام دور جدید مسکن ملی را گفت."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید