رزمایش نظامی مدافع اروپا 21 با مشارکت 28 هزار نیرو آغاز شد

به گزارش هیو بلاگ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا از آغاز رزمایش نظامی مدافع اروپا 21 با مشارکت 28 هزار نیرو از 26 کشور در آلبانی خبر داد.

رزمایش نظامی مدافع اروپا 21 با مشارکت 28 هزار نیرو آغاز شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که رزمایش نظامی مدافع اروپا 21 که توسط 26 کشور برگزار می شود، آغاز شده است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با اشاره به اینکه 28 هزار نیرو در این رزمایش شرکت خواهند کرد، ادعا کرد: این رزمایش ماهیت دفاعی داشته و تا اواسط ماه ژوئن ادامه خواهد داشت! هدف از آن نیز جلوگیری از تهاجمات است؛ ولی نیرو های مذکور را برای پاسخگویی به بحران و انجام عملیات جنگی گسترده در صورت لزوم هم آماده می کند.

جان کربی ادامه داد: این تمرینات در آلبانی آغاز و ژنرال ولترز (Wolters) فرمانده عالی نیرو های متحدین در اروپا نیز امروز در مراسم افتتاحیه این رزمایش شرکت خواهد کرد.

این در حالیست که روسیه تا کنون بار ها به انجام رزمایش های نظامی آمریکا در نزدیکی مرز های این کشور به بهانه کسب آمادگی های نظامی به واشنگتن هشدار داده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8116

به "رزمایش نظامی مدافع اروپا 21 با مشارکت 28 هزار نیرو آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش نظامی مدافع اروپا 21 با مشارکت 28 هزار نیرو آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید