دوچرخه کوهستانی فولکس واگن GTI با سیستم تعویض دنده 27 سرعته معرفی گردید

به گزارش هیو بلاگ، برند فولکس واگن را بیشتر با خودروهایش می شناسیم ولی این شرکت در بازار موتورسیکلت و دوچرخه هم فعالیت می نماید و هر از چند گاهی شاهد معرفی یک محصول تازه از آن هستیم.

دوچرخه کوهستانی فولکس واگن GTI با سیستم تعویض دنده 27 سرعته معرفی گردید

جدیدترین دوچرخه رونمایی شده از فولکس واگن، یک دوچرخه کوهستان با سیستم تعویض دنده 27 سرعته شیمانو است. این دوچرخه به نام جی تی آی (GTI) به زودی با وزنی 15.1 کیلوگرم و قیمت 850 دلار وارد بازار می گردد.

در این دوچرخه از بعضی المان های معروف خودروهای لوکس فولکس واگن مانند جایگاه های چهارخانه، کالیپرهای ترمز قرمز رنگ و اهرم تعویض دنده به شکل توپ گلف خبری نیست ولی باز طراحی و اجزای هیجان انگیزی دارد. به نام مثال، در دوچرخه های این محدوده قیمتی از ترمز دیسکی با کابل استفاده می گردد ولی در دوچرخه کوهستان فولکس واگن از ترمز دیسکی هیدرولیک استفاده می گردد.

در دوچرخه GTI به جای کالیپرهای قرمز، از رینگ های 29 اینچی قرمز استفاده شده است. این رینگ ها برای جلوگیری از پنچری زیاد در طول راستا، در مجموعه ای از لاستیک های WTB Ranger پیچیده شده و از نوع تیوب لس هستند. البته، از کارخانه این رینگ ها و لاستیک ها به صورت تیوب لس ساخته نشده و بعدا به این فرم درمی آیند.

فولکس واگن برای این دوچرخه از یک سیستم تعویض دنده 27 سرعته شیمانو استفاده نموده و فقط یک چرخ زنجیر تکی به کار گرفته می گردد؛ چیزی که اکنون به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد دوچرخه های صنعتی است ولی گران قیمت است.

یاری فنر جلوی دوچرخه GTI قابلیت تنظیمت ارتفاع 120 میلی متری را دارد و قاب آلومینیومی آن با یک دو شاخه و سیستم تعلیق برای استفاده هر فردی و دوچرخه سواری در کوهستان مناسب است. یاری فنر جلو دارای یک قفل است که مانع از فشار به سیستم تعلیق در صورت احتیاج گردد.

نکته جالب درباره این دوچرخه کوهستانی، عدم سفارشی سازی آن است. فولکس واگن دوچرخه GTI را می خواهد به علاقه مندان خودروهای اسپرت بنزینی هدیه کند تا صاحب یک دوچرخه GTI دقیقا همچون خودروی خود شوند.

به زودی به وسیله فروشگاه های آنلاین می توان این دوچرحه 850 دلاری را سفارش داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: یک پزشک
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8561

به "دوچرخه کوهستانی فولکس واگن GTI با سیستم تعویض دنده 27 سرعته معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه کوهستانی فولکس واگن GTI با سیستم تعویض دنده 27 سرعته معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید