دلیل زردی چمن استادیوم اختصاصی فولاد معین شد

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی هفته گذشته در استادیوم اختصاصی خود به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت که زمین چمن این استادیوم به شکل عجیبی زرد شده بود. سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد بعد از آن بازی تاکید نمود جلسه ای با حضور مسئولان استادیوم برگزار و با مقصران زرد شدن چمن برخورد خواهد نمود.

دلیل زردی چمن استادیوم اختصاصی فولاد معین شد

این اتفاق بعد از بازگشت فولاد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاده بود؛ در حالی که تا 10 روز پیش از آن مسئله ای متوجه زمین و چمن نبود.

بعد از آنالیز های بیشتر مسئولان باشگاه فولاد معین شد علت زردی چمن، سوختگی آن و کوتاه کردنش در زمان نامناسب بوده است.

سعید آذری در این ارتباط به خبرنگاران، گفت: ما روز سوم خرداد در خوزستان به مصاف تراکتور می رویم و ان شاءالله معجزه سبز بودن چمن را در این مسابقه مجدداً خواهید دید.

وی اضافه کرد: چمن استادیوم اختصاصی فولاد دست پیمانکار است. ماشین آلات پیمانکار خراب شده و حدود یک هفته چمن را کوتاه نکرده بود. بعد از رسیدن ماشین آلات، به یکباره چمن کوتاه می گردد که سطح آن می سوزد.

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید نمود: در واقع سطح چمن دچار سوختگی شده بود چون در زمان نامناسب و خارج از برنامه کوتاه شده بود اما حجم چمن تغییر نکرده است. همانطور که گفتم در بازی بعدی با تراکتور زمین را مجدداً در حالت استاندارد و سبز خواهید دید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8299

به "دلیل زردی چمن استادیوم اختصاصی فولاد معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل زردی چمن استادیوم اختصاصی فولاد معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید