دلیریان: چطور می گردد در بعضی اوزان بدون مسابقه انتخابی کشتی گیران را انتخاب کرد؟، اگر دنبال نتیجه هستیم بهتر است بنا بماند

به گزارش هیو بلاگ، مدیر پیشین تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: اگر مسابقه انتخابی تیم ملی نباشد، کادر فنی چطور می خواهد ملی پوش المپیک را انتخاب کند؟

دلیریان: چطور می گردد در بعضی اوزان بدون مسابقه انتخابی کشتی گیران را انتخاب کرد؟، اگر دنبال نتیجه هستیم بهتر است بنا بماند

محمد دلیریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص حاشیه های اخیر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی گفت: چون نتیجه گرا هستیم، برای المپیک نباید اجازه دهیم که محمد بنا برود، چون در کار اختلال ایجاد می گردد. هر کسی هم در این مدت به جای او بیاید و نتیجه نگیرد، فایده ندارد. اگر دنبال نتیجه هستیم، بهتر است بنا با همین سیستم خودش کار را تا المپیک دنبال کند، اما اگر دنبال برنامه ریزی درازمدت 10 ساله هستیم که یک بحث دیگر است.

وی ادامه داد: چیزی که معین است انتخابی تیم ملی باید انجام گردد، اما سرمربیان هم باید نظر داشته باشند. مثلاً در یکی دو مورد، اگر انتخابی تیم ملی نباشد، کادر فنی چطور می خواهد ملی پوش المپیک را انتخاب کند؟ برای مثال در وزن 77 کیلوگرم، از بین علی گرایی و سعید عبدولی چه کسی را می توان بدون انتخابی، برای المپیک انتخاب کرد؟ یا در وزن 87 کیلوگرم که چند مدعی داریم، اگر انتخابی نگذاریم و یک نفر ملی پوش گردد، حاشیه زیادی به وجود می آید. بهتر است با عظیم ترها هم در این زمینه مشورت گردد؛ کسانی که محمد بنا قبول شان دارد.

دلیریان تأکید کرد: الان در سنگین وزن قاسمی منجزی سهمیه گرفته است، اما با توجه به سن و سالش و اینکه سهمیه را خودش گرفته، او را به توکیو ببریم، یک بحث است و اگر بخواهیم آینده نگری کنیم، باید در این وزن جوان 20 ساله را ببریم که در سه المپیک بعدی هم به دردمان بخورد. در المپیک قبلی هم یک نفر سهمیه را گرفت و یکی دیگر را بردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3706

به "دلیریان: چطور می گردد در بعضی اوزان بدون مسابقه انتخابی کشتی گیران را انتخاب کرد؟، اگر دنبال نتیجه هستیم بهتر است بنا بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیریان: چطور می گردد در بعضی اوزان بدون مسابقه انتخابی کشتی گیران را انتخاب کرد؟، اگر دنبال نتیجه هستیم بهتر است بنا بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید