دستگیر مامورقلابی در استان

به گزارش هیو بلاگ، دادستان نظامی مازندران خبر از شناسایی و دستگیری فردی داد که با معرفی خود به اسم سردار حفاظت اطلاعات سپاه به کارچاق کنی در ادارات و دستگاه ها می پرداخت.

دستگیر مامورقلابی در استان

به گزارش خبرنگاران مازندران رحیم رحیمی، اظهار کرد: این شخص در تماس با ادارات دولتی و غیردولتی خود را سردار نجفی از حفاظت اطلاعات سپاه معرفی و از این طریق سعی می کرد برای خود و نزدیکانش تسهیلات و امتیازاتی فراهم نماید.

وی درباره نحوه دستگیری متهم گفت: وی در اردیبهشت امسال با اداره کل راه و شهرسازی استان تماس گرفته و با اسم جعلی سردار نجفی از مقامات حفاظت اطلاعات سپاه، درخواست دیدار با مدیرکل برای پیگیری نامه ای را می نماید.

این مقام قضائی گفت: با گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران، موضوع در دست آنالیز دادسرای نظامی و حفاظت اطلاعات سپاه کربلا نهاده شد.

رحیمی گفت: در پی شناسایی و دستگیری این فرد، در تحقیقات بعمل آمده این بار خود را نیروی حفاظت انصارالمهدی (عج) معرفی و بدون ارائه کارت شناسایی آدرس منزلی را در تهران برای آوردن مدارک شناسایی معرفی می نماید.

وی اضافه کرد: با آنالیز ها به عمل آمده تعیین شد که این آدرس جعلی است و متهم به علت عدم همکاری و قصد فریب با قرار تأمین مناسب روانه بازداشتگاه شد.

رحیمی گفت: تحقیقات تکمیلی نشان داد که نامبرده، مدتی به صورت پیمانی در سپاه مشغول خدمت بوده و در سال 1386 منفک شده و ارتباط استخدامی با سپاه ندارد لذا پرونده بعد از تکمیل تحقیقات به دادسرای عمومی ارسال خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8821

به "دستگیر مامورقلابی در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیر مامورقلابی در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید