دانشگاه فردوسی مشهد صندلی خود را در نظام رتبه بندی تایمز بین دانشگاه های دنیا ارتقا داد

به گزارش هیو بلاگ، دانشگاه فردوسی مشهد پیروز شد صندلی خود را در 6 حوزه موضوعی در نظام رتبه بندی تایمز بین دانشگاه های دنیا ارتقا دهد.

دانشگاه فردوسی مشهد صندلی خود را در نظام رتبه بندی تایمز بین دانشگاه های دنیا ارتقا داد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، براساس نتایج جدید رتبه بندی موضوعی نظام بین المللی تایمز، دانشگاه فردوسی مشهد پیروز شد در 6 حوزه موضوعی رتبه کسب کند.

این دانشگاه در حوزه های موضوعی مهندسی و فناوری، تجارت و اقتصاد، علوم کامپیوتر، علوم زیستی، علوم فیزیکی و علوم اجتماعی صندلی خود را بین دانشگاه های برتر دنیا ارتقا داده است.

دانشگاه فردوسی مشهد جزو معدود دانشگاه های ایران است که در دو حوزه موضوعی تجارت و اقتصاد و علوم اجتماعی پیروز به کسب رتبه در میان دانشگاه های برتر دنیا شده است.

نظام رتبه بندی بین المللی تایمز در 11 حوزه موضوعی و بر اساس 13 شاخص عملکردی دانشگاه ها را مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می دهد. این موضوعات عبارتند از: علوم کامپیوتر، مهندسی و فناوری، پزشکی، پیراپزشکی و سلامت، علوم زیستی، علوم فیزیکی، روانشناسی، هنر و علوم انسانی، آموزش، حقوق، علوم اجتماعی و اقتصاد و تجارت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6056

به "دانشگاه فردوسی مشهد صندلی خود را در نظام رتبه بندی تایمز بین دانشگاه های دنیا ارتقا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فردوسی مشهد صندلی خود را در نظام رتبه بندی تایمز بین دانشگاه های دنیا ارتقا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید