خبرنگاران پیروزی نفس گیر الاهلی با درخشش عمر السوماه

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- الاهلی عربستان با فزونی مجدد مقابل نماینده عراق هفت امتیازی شد و موقتا به جای استقلال در رده دوم گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا جای گرفت.

خبرنگاران پیروزی نفس گیر الاهلی با درخشش عمر السوماه

به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب(شنبه) با ملاقات 2 تیم الاهلی عربستان و الشرطه عراق در گروه سوم پیگیری شد که این مسابقه در انتها با نتیجه 2 بر یک به سود نماینده عربستان انتها پیدا کرد.

عمر السوماه در دقیقه پنج پیروز شد گل نخست الاهلی عربستان را به ثمر برساند. این گل روی پاس ادریس فتوحی وارد دروازه شد.

در ادامه ما فهد یوسف در دقیقه 26 پیروز شد کار را به تساوی بکشاند. این اولین گل نماینده عراق در این دوره از مسابقات بود که زده شد. در نیمه دوم بازی در حال به اتمام رسیدن با نتیجه مساوی بود تا اینکه عبدالرحمان غریب در دقیقه 79 گل دوم و رجحان نماینده عربستان را به ثمر رساند. این گل روی پاس عمر السوماه زده شد.

الاهلی با این پیروزی هفت امتیازی شد تا موقتا و با یک بازی بیشتر نسبت به الدحیل و استقلال در رده دوم گروه جای بگیرد و نماینده فوتبال کشورمان را به رده سوم بفرستد. الشرطه هم با صفر امتیاز قعرنشین ماند و اندک شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی از دست داد.

در دیگر بازی این گروه تیم های استقلال ایران و الدحیل قطر از ساعت 00:45 دقیقه بامداد باید به مصاف هم بروند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8023

به "خبرنگاران پیروزی نفس گیر الاهلی با درخشش عمر السوماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیروزی نفس گیر الاهلی با درخشش عمر السوماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید