خبرنگاران جدول اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- جدول اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر و بسترهای پخش مجازی این رویداد معرفی شدند.

خبرنگاران جدول اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، بر اساس جدول منتشرشده، 43 گروه موسیقی در بخش های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین الملل، ارکسترال، تلفیقی با 57 اجرا در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر حضور دارند .

لازم به ذکر است طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا ، اجراهای این دوره جشنواره مجازی پخش می گردد.

برهمین اساس دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر ضمن انتشار جدول این رویداد هنری، سایت های جشنواره موسیقی فجر fajrmusicfestival.com انجمن موسیقی ایران، nay.ir و تیوال tiwall.com را بعنوان بسترهای پخش مجازی جشنواره معرفی نموده و مخاطبان می توانند براساس زمانبندی معین شده در جدول، بصورت رایگان اجراهای صحنه ای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر را مشاهده کنند.

در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و در بخش غیر رقابتی 100 گروه موسیقی در حوزه موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک و تلفیقی برای حضور در جشنواره به وسیله فراخوان ثبت نام کردند که در مرحله نخست 61 گروه انتخاب شدند و در نهایت 10 گروه برای اجرا به جدول جشنواره راه یافته اند.

با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا و اضافه شدن بخش رقابتی، جدول برنامه ها تغییرات اجرایی نسبت به جشنواره های قبل دارد. بر اساس تقسیم بندی هیات انتخاب در هر بخش، 40 درصد گروه ها از بخش فراخوان و 60 درصد گروه ها با تایید هیات انتخاب به جشنواره دعوت شدند.

همزمان با این جشنواره و در بخش جنبی، دومین دوره مسابقه موسیقی و رسانه و بخش پژوهشی برگزارمی گردد.

سی وششمین جشنوارۀ موسیقی فجر از تاریخ 28 بهمن تا 3 اسفند 1399 به دبیری حسن ریاحی برگزار خواهد شد.

این رویداد چهارم اسفندماه، همزمان پس از آخرین اجراها در فضای مجازی، با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه به کار خود خاتمه می دهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7142

به "خبرنگاران جدول اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جدول اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید