خبرنگاران آتش بازی امباپه و دوستان در نیوکمپ و فزونی ارزشمند لیورپول

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با عملکرد درخشان پاری سن ژرمن و رجحان چهار بر یک در بازی خارج از خانه مقابل بارسلونا و پیروزی ارزشمند لیورپول شروع به کار کرد.

خبرنگاران آتش بازی امباپه و دوستان در نیوکمپ و فزونی ارزشمند لیورپول

به گزارش خبرنگاران؛ سه شنبه شب در شروع دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 2 ملاقات همزمان برگزار و با رجحان خارج از خانه پاری سن ژرمن و لیورپول همراه شد.

در ملاقاتی بسیار حساس و در استادیوم نیوکمپ ایالت کاتالان، بارسلونای اسپانیا مقابل پاری سن ژرمن فرانسه نهاده شد که بارسلونا در ادامه عملکرد ضعیف خود با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست خورد.

بازی در حالی شروع شد که این دو تیم در سال های اخیر همیشه تقابل های جذابی داشتند. با این حال، نماینده فرانسه در این بازی، نیمار و آنخل دی ماریا دو بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار نداشت.

از سوی دیگر، جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا پس از حدود سه ماه مصدومیت به ترکیب اصلی تیمش بازگشت اما عملکرد بسیار ضعیف و عجیبی داشت.

نخستین فرصت گلزنی در دقیقه 14 با پاس پدری برای گریژمان ایجاد شد که این مهاجم نتوانست ضربه خوبی را به توپ بزند.

در دقیقه 18 میهمان می توانست به گل برسد که ضربه ایکاردی قدرت لازم را نداشت.

در دقیقه 26 فرانکی دی یونگ هلندی در محوطه جریمه میهمان سرنگون شد و داور با تصمیمی سختگیرانه، نقطه پنالتی را نشان داد تا لیونل مسی گل نخست بازی را برای بارسلونا به ارمغان آورد.

پاری سن ژرمن خیلی زود واکنش نشان داد و در دقیقه 32 امباپه بین مدافعان میزبان صاحب توپ شد و به خوبی گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه کروزاوا مدافع پاریسی ها و گریژمان مهاجم بارسلونا، موقعیت های خوبی را از دست دادند.

در دقیقه 49 پاری سن ژرمن در آستانه گل دوم نهاده شد که ترشتگن با واکنشی تمشایی ضربه مویس کین را دفع کرد.

در دقیقه 64 اشتباهات ادامه دار مدافعان بارسلونا موجب شد تا فلورنزی صاحب موقعیت شده و او توپ را به امباپه رساند تا ستاره جوان فرانسوی، گل دوم خود و پاریسی ها را ثبت کند.

عملکرد درخشان شاگردان مائوریسو پوچتینو ادامه داشت و در دقیقه 70 ارسال پارادس را مویس کین با ضربه سر تماشایی به گل سوم قهرمان فوتبال فرانسه تبدیل کرد.

در دقیقه 85 ضد حمله سریع میهمان با ضربه تماشایی امباپه همراه شد تا میهمان به گل چهارم دست یافته و کار بارسلونا در همین ملاقات رفت تمام گردد.

با این اوصاف عملکرد فاجعه بار بارسلونا در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا تداوم یافت تا بازهم تعیین گردد که این تیم احتیاج به پوست اندازی و تحولات عظیمی دارد.

در ملاقات همزمان، لایپزیگ آلمان میزبان لیورپول انگلیس بود اما این بازی در شهر بوداپست مجارستان برگزار گردید و لیورپول توانست به بُرد ارزشمند دو بر صفر برسد.

دلیل از دست رفتن میزبانی لایپزیگ این بود که بازیکنان لیورپول نمی توانستند با توجه به پروتکل های سختگیرانه دولت آلمان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به این کشور سفر نمایند.

گل های این ملاقات در نیمه دوم توسط محمد صلاح و سادیو مانه به دست آمد تا لیورپول کار راحتی در بازی برگشت باشد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7243

به "خبرنگاران آتش بازی امباپه و دوستان در نیوکمپ و فزونی ارزشمند لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش بازی امباپه و دوستان در نیوکمپ و فزونی ارزشمند لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید