خانه هایی خاص با رنگ آمیزی های متفاوت

به گزارش هیو بلاگ، خانه های خود را به سلیقه خود رنگ کنید تا متفاوت به نظر برسید. با خبرنگاران همراه باشید تا به دیدن خانه های متفاوت و رنگارنگ برویم.

خانه هایی خاص با رنگ آمیزی های متفاوت

ظاهر بیرونی یک خانه به خوبی خبر از درون آن می دهد. اگر می خواهید زندگی شاد و متفاوتی داشته باشید از نمای بیرونی خانه تان شروع کنید رنگ های شاد را آماده کنید و به سلیقه خودتان روح تازه ای به آن ببخشید و خانه ساده و کسل کننده خود را به خانه ای متفاوت و جالب تبدیل کنید. در این مقاله 10 خانه با رنگ آمیزی جالب و زیبا را به شما نشان می دهیم تا از آن ها ایده بگیرید. خودتان یا با همکاری طراحان سعی کنید تا با کمترین هزینه متفاوت ترین طراحی را ایجاد کنید.

این خانه با رنگ متفاوت تیره و سیاهی که دارد و رنگ آمیزی درب آن به رنگ صورتی آن را متفاوت و جذاب کرده است. کاشت گل های رنگارنگ نیز در کنار خانه زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

این خانه که در لندن واقع شده است به رنگ آبی ملایم رنگ شده است که احساس آرامش خاصی را ایجاد می کند.

این خانه در نیواورلئان در یکی از ایالت های جنوبی آمریکا واقع شده است که به رنگ های متناقض آبی، صورتی، بنفش و سفید رنگ شده است که ممکن است شما را یاد کارتون های دوران کودکی تان بیندازد.

دیوارهای این خانه به رنگ صورتی ملایم رنگ شده اند و سقف آن با آبی کمرنگ رنگ آمیزی شده است و ممکن است شما را به یاد خانه عروسک ها بیندازد.

رنگ تیره خانه به رنگ بنفش و رنگ آمیزی خطوط کنار پنجره و درب ها به رنگ سفید چهره ای متفاوت و جذاب برای این خانه در میان درختان ایجاد کرده است.

اگر رنگ های شاد را برای دیوارهای خانه تان نمی پسندید می توانید از رنگ های تیره استفاده کنید شبیه به این خانه که دیوارهایش به رنگ تیره و سقف آن به رنگ سفید هستند و برای روح بخشیدن بیشتر از گلدان های گل در مقابل آن استفاده کرده اند.

رنگ توسی شاید کمی خانه را بی روح نشان دهد اما اگر درب ورودی آن را اینگونه زرد رنگ کنید قطعا متفاوت تر و پرانرژی تر خواهد شد.

اگر خانه تان در میان انبوهی از درختان با تنه های چوبی قهوه ای رنگ واقع شده است، دیوارهای آن را سبز رنگ آمیزی کنید تا بخشی از درختان شود.

اگر قوانین محدودکننده شهری مانع از رنگ آمیزی های شاد و متفاوت می شود می توانید رنگ های معمولی همچون سفید را انتخاب کنید و کناره های پنجره ها را با رنگ های آرام تری رنگ کنید.

استفاده از رنگ های خنثی نیز می تواند خانه شما را خاص و زیبا کند.

اگر شماهم به دنبال خرق عادت هستید و قوانین شهری محدودکننده ای برای تغییر و رنگ آمیزی دیوارهای خانه تان ندارید کمی فکر کنید و با هزینه کم بهترین رنگ را برای متفاوت کردن خانه تان امتحان کنید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: کجارو / apartmenttherapy.com
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7684

به "خانه هایی خاص با رنگ آمیزی های متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه هایی خاص با رنگ آمیزی های متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید