حذف نشست خبری حضوری با شروع لیگ برتر فوتبال

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی درباره پروتکل های شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: اگر مجوز صادر و تمرینات آزاد شود، می توانیم بعد از دادن زمان موردنیاز برای تمرین، وارد بحث مسابقات شویم. لیگ بدون تماشاگر شروع می شود مگر اینکه ویروس به مرحله کنترل شده برسد و به تدریج حضور تماشاگران را داشته باشیم. فعلا بازی ها بدون حضور تماشاگر و با حداقل کادر فنی و کادر اجرایی برگزار می شود.

حذف نشست خبری حضوری با شروع لیگ برتر فوتبال

وی افزود: حضور افراد در ورزشگاه کنترل شده است. خیلی از مراسم های قبل و بعد بازی و همچنین نشست های خبری را نخواهیم داشت و بیشتر تبدیل به تله کنفرانس می شود تا لیگ را تمام کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال یادآور شد: باید بحث صعود و سقوط تیم ها را در پایان لیگ داشته باشیم تا فصل آینده لیگ را سلامت شروع کنیم. همچنین بحث نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا است که اهمیت دارد. هشت تیم فرصت کسب سهمیه آسیایی دارند. از این لحاظ باید حتما شرایط را طوری جلو ببریم که لیگ را با سلامت و تکمیل شدن امتیازات به اتمام برسانیم تا شرایط تیم ها در نهایت جوانمردی معین شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4436

به "حذف نشست خبری حضوری با شروع لیگ برتر فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف نشست خبری حضوری با شروع لیگ برتر فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید