جابجایی افزون بر 765 مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش هیو بلاگ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 765 هزار و 871 مسافر به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب این استان در پنج ماهه سال جاری جابجا شدند.

جابجایی افزون بر 765 مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

علی قبا معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: جابجایی مسافران در پنج ماهه سال جاری در قالب 133 هزار و 825 سفر ناوگان اتوبوسی، مینی بوسی و سواری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: همچنان از شهروندان گرامی درخواست داریم تا حتی المقدور از انجام هرگونه سفرغیر ضروری خودداری کنند تا بتوان هر چه سریعتر جلوی شیوع ویروس جهش یافته کرونا را گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان توضیح داد:علاوه بر بازرسی های مداوم و شبانه روزی کارشناسان اداره مسافر و ایمنی و ترافیک این اداره کل از ناوگان عمومی مسافری، نظارت بر عملکرد شرکت ها، رانندگان و ناوگان اعزامی به صورت سیستمی به وسیله سامانه سپهتن در طول سفر انجام می گردد.

قبا بیان نمود: از مسافران خواستاریم هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد را به وسیله سامانه 141 گزارش دهند تا در کمیسیون های ماده 11، 12 و 14 در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان در انتها خاطر نشان کرد: در حال حاضر 1500 راننده مسافری فعال، 466 دستگاه ناوگان اتوبوسی، 707 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 84 دستگاه ناوگان سواری فعال در حوزه تحت پوشش این اداره کل به هموطنان خدمات ارائه می دهند

ع

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9164

به "جابجایی افزون بر 765 مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی افزون بر 765 مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید