ثبات اقتصادی برای کسب وکارها با پایداری شبکه ملی اطلاعات

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شبکه ملی اطلاعات با تسهیل گردش اطلاعات در داخل کشور باعث کوتاه شدن جهت دیتای کاربر داخلی شده در نتیجه اولین نفع اقتصادی آن کاهش هزینه مصرف کننده و جلوگیری از خروج بی رویه ارز برای خرید پهنای باند خارجی است.

ثبات اقتصادی برای کسب وکارها با پایداری شبکه ملی اطلاعات

یکی از اهداف شبکه ملی اطلاعات افزایش سرعت اینترنت است که در این سالها فرصت مناسبی را برای توسعه اشتغال در حوزه خدمات چندرسانه ای به وجود آورده است و می تواند اتفاق مشابهی را هم برای برنامه نویس ها و سازنده های اپلیکیشن رقم بزند.

شبکه ملی اطلاعات باعث گسترش دسترسی همه افراد حتی روستایی ها به اینترنت می شود که علاوه بر کاهش هزینه حمل و نقل آنها به شهر، می تواند بازاری به وسعت کل کشور برای فروش محصولات محلی و جذب گردشگر ایجاد کند.

پایدار بودن شبکه ملی این اطمینان را می دهد تا در صورت اعمال تحریم سایبری علیه کشور هیچ خللی به کسب و کارها و خدمات الکترونیک وارد نشود و ثبات اقتصادی را برای مردم و مشاغل به همراه می آورد.

از دیگر اقدامات لازم برای استفاده اقتصادی از شبکه ملی اطلاعات می توان به تقویت سرویس هایی مانند موتورهای جستجو و مشخص مقررات اقتصادی در فضای مجازی نیز اشاره کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6771

به "ثبات اقتصادی برای کسب وکارها با پایداری شبکه ملی اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات اقتصادی برای کسب وکارها با پایداری شبکه ملی اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید