تیم دانشجویی دانشگاه شهید باهنر در سی و نهمین رویداد iccad مقام اول را کسب کرد

به گزارش هیو بلاگ، 39 امین رویداد ICCAD در کشور آمریکا برگزار و دانشگاه شهید باهنر کرمان پیروز به کسب رتبه اول در شاخه تسریع شبیه سازی مدارات دیجیتال با استفاده از کامپیوتر های سریع شد.

تیم دانشجویی دانشگاه شهید باهنر در سی و نهمین رویداد iccad مقام اول را کسب کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری داتشجو، 39 امین رویداد ICCAD که از برجسته ترین کنفرانس های طراحی سامانه های دیجیتال در دنیا می باشد در کشور آمریکا برگزار و دانشگاه شهید باهنر کرمان پیروز به کسب رتبه اول در شاخه تسریع شبیه سازی مدارات دیجیتال با استفاده از کامپیوتر های سریع شد.

لازم به ذکر است، 186 تیم از 30 کشور در این رویداد شرکت داشته اند. شرکت کنندگان در شاخه های صحت سنجی مدارات دیجیتال، تسریع شبیه سازی مدارات دیجیتال با استفاده از کامپیوتر های سریع و طراحی فیزیکی مدار های دیجیتال به رقابت می پردازند. تیم های دانشگاه های شهید باهنر کرمان (دانشجو سید مانی ساداتی، دانشجو محمد شهیدزاده به سرپرستی دکتر بهنام قوامی عضو هیات علمی بخش مهندسی کامپیوتر) , توکیو و میشیگان رتبه اول را در سه شاخه فوق کسب نموده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5965

به "تیم دانشجویی دانشگاه شهید باهنر در سی و نهمین رویداد iccad مقام اول را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم دانشجویی دانشگاه شهید باهنر در سی و نهمین رویداد iccad مقام اول را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید