تعلیق اقامه نماز در حرمین شریفین تمدید شد

به گزارش هیو بلاگ، دولت عربستان تعلیق اقامه نماز های پنجگانه و نماز تراویح در حرم شریف مکه مکه و در مسجد النبی در مدینه منوره را در طول ماه مبارک رمضان تمدید کرد.

تعلیق اقامه نماز در حرمین شریفین تمدید شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقامات عربستان از ادامه تعلیق اقامه نماز های پنج گانه و نماز تراویح در حرمین شریفین در مکه مکرمه و مدینه منوره در طول ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

ریاست امور حرمین شریفین در عربستان از طریق حساب کاربری خود در توئیتر خاطرنشان کرد: مقامات عربستان در راستای تدابیر پیشگیرانه، اعتکاف در مسجد الحرام در مکه مکرمه و مسجد نبوی در مدینه منوره را در طول ماه مبارک رمضان امسال به حال تعلیق درآورده است.

عبدالرحمن السدیس رئیس کل ریاست امور حرمین شریفین گفت که سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی و محمد بن سلمان، ولی عهد او اوضاع در مسجد الحرام و مسجد النبی را پیگیری کرده و بر تدابیر پیشگیرانه در آنجا نظارت دارند.

او افزود: این تصمیم مشتمل بر ادامه تعلیق حضور نمازگزاران برای نماز های پنجگانه و نماز تراویح در ماه مبارک رمضان است که به منظور حفظ سلامت زائران بر اساس توصیه های مراجع ذیصلاح انجام می شود.

دولت سعودی از یکم فروردین ماه گذشته در راستای اجرای طرح پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، حضور نمازگزاران در حرمین شریفین در مکه و مدینه را به حالت تعلیق درآورده است و این علاوه بر بسته شدن همه مساجد در عربستان است.

عربستان تا روز دوشنبه تعداد 10 هزار و 484 مورد مبتلا به کرونا را ثبت کرده و گفته از این میان 103 نفر جان باختند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3207

به "تعلیق اقامه نماز در حرمین شریفین تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق اقامه نماز در حرمین شریفین تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید