بهبود بیش از 3300 نیروی نظامی روس مبتلا به کرونا

به گزارش هیو بلاگ، وزارت دفاع روسیه اعلام نمود، 3328 نفر از مبتلایان به بیماری کووید-19 در میان نیروهای نظامی و دانشجویان موسسات آموزش نظامی این کشور بهبود یافته اند و وزیر دفاع نیز از کار به روی واکسن ویروس کرونا در ارتش اطلاع داد.

بهبود بیش از 3300 نیروی نظامی روس مبتلا به کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، در گزارش منتشره از سوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام شده است که تعداد افرادی که از اول ماه مارس تا به امروز درپی ابتلا به عفونت ویروس کرونا در بین نیروهای مسلح و دانشجویان مؤسسات آموزشی نظامی بهبود یافته اند، به بیش از 3 هزار و سیصد نفر رسیده است.

بر اساس این اطلاعات، تنها طی یک روز گذشته، 120 نفر از پرسنل نیروهای نظامی، پس از گذراندن دوره درمان بیماری کووید-19 در مراکز درمانی ارتش یا بیمارستان ه ای غیر نظامی بهبود یافته و مرخص شدند.

بدین ترتیب تعداد کل افراد بهبود یافته در میان نیروهای مسلح، دانشگاه ها ومراکز آموزش نظامی فدراسیون روسیه به 3 هزار و 328 نفر افزایش یافته است.

روز چهارشنبه نیز سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در نشست اعضای کابینه دولت با شرکت رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، با ارائه گزارشی از آخرین شرایط شیوع ویروس کرونا در بین نیروهای نظامی، یادآور شد که تمامی پزشکان نظامی روس که برای ارائه یاری به مبارزه با عفونت کرونا به چند کشور اروپایی اعزام شده بودند، در سلامت کامل به میهن بازگشته اند. یاری نموده اند ، سالم هستند.

علاوه بر این، شایگو خاطرنشان کرد که تا خاتمه ماه جولای (اوایل مرداد ماه)، آزمایشات بالینی به روی واکسن مناسبی برای ویروس کرونا که با مشارکت پزشکان نظامی در روسیه در حال تهیه است، به خاتمه خواهد رسید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3726

به "بهبود بیش از 3300 نیروی نظامی روس مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود بیش از 3300 نیروی نظامی روس مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید