باران و باد شدید، مهمان استان های ساحلی خزر

به گزارش هیو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش پراکنده در استان های شمالی و وزش باد های موقت شدید در تهران، البرز، سمنان، اصفهان و چند استان دیگر اطلاع داد.

باران و باد شدید، مهمان استان های ساحلی خزر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خانم فریبا گودرزی اضافه نمود: امروز در بخش هایی از جنوب تهران، البرز، سمنان، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان، یزد، ایلام و خوزستان افزایش سرعت باد با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: امروز بارش پراکنده در سواحل خزر و استان اردبیل و شمال آذربایجان شرقی پیش بینی می گردد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی بارش ها در سواحل خزر از روز سه شنبه تقویت می گردد و تا روز آدینه برای گیلان، مازندران، گلستان وخراسان شمالی و شمال آذربایجان شرقی کاهش دما و بارندگی ادامه دارد.

وی اضافه نمود: دریای خزر طی این مدت مواج و طوفانی است و غرب مازندران و گیلان طی دو روز آینده با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها روبرو است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بعلاوه در نوار شرقی کشور از جمله شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گردوخاک را خواهیم داشت.

گودرزی گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با وزش باد شدید در ساعت عصر و گردوخاک پیش بینی می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 9171

به "باران و باد شدید، مهمان استان های ساحلی خزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران و باد شدید، مهمان استان های ساحلی خزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید