انتشار فراخوان جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش هیو بلاگ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری، از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی خبر داد.

انتشار فراخوان جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش از ، ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی منتشر شد.

او اضافه کرد: مهلت ارسال آثار مستندات شامل گزارش های مختلف، عکس، فیلم، فایل های صوتی، بازتاب های رسانه ای، گزارش های مکتوب، گواهی نامه، تقدیرنامه، تفاهم نامه و قرارداد ها در قالب های مختلف به آدرس الکترونیکی [email protected] تا 29 آبان 99 است.

شریفی اضافه کرد: در این جشنواره افراد، گروه ها، تشکل های مردمی و نهاد های غیردولتی دارای فعالیت های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب خوانی انتخاب و معرفی می شوند.

  • رونمایی از کتاب زیرباران زخم در چهارمحال و بختیاری

او ادامه داد: تأثیر پایدار در گسترش کتاب خوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه ها و شیوه های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت های عمومی و مردمی، استفاده حدأکثری از فضای مجازی برای اجرای برنامه ها از شاخص های انتخاب در این جشنواره است.

شریفی گفت: در این دوره از جشنواره با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کویید 19 علاوه بر بخش های مذکور، بخش نگاه ویژه بر اساس توجه به فضای مجازی و مروجان کتاب در حوزه های بهداشت و کتاب درمانی، آموزشگران مروج کتاب (معلم، مربی، استاد)، مادران مروج کتاب، مبادله کنندگان کتاب های خانگی مروج کتاب، خبرنگاران و روزنامه نگاران مروج کتاب به بخش های اصلی جشنواره اضافه کرده شد.

ف

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5555

به "انتشار فراخوان جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید