افزایش 7 برابری پهنای باند مصرفی استان اردبیل در دولت تدبیر و امید

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به افزایش 7 برابری پهنای باند مصرفی از ابتدای دولت یازدهم تا خاتمه مرداد ماه 1399 گفت: در 7 سال گذشته میزان مصرف پهنای باند از 9.56 گیگابیت بر ثانیه به 70 گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

افزایش 7 برابری پهنای باند مصرفی استان اردبیل در دولت تدبیر و امید

بهروز رزمی 18 شهریور ماه با اعلام این خبر اضافه کرد: این افزایش 7 برابری بیانگر توسعه زیرساخت های ارتباطی و ارتقای شاخص دسترسی استان است.

وی علاوه بر توسعه زیرساخت ها، شیوع بیماری کرونا را از عوامل اصلی افزایش مصرف اینترنت در سال جاری نسبت به سال گذشته برشمرد و اضافه کرد: میزان پهنای باند مصرفی در خاتمه سال قبل 26.5 گیگابیت بر ثانیه بود و در سال جاری با شیوع بیماری کرونا و افزایش خرید اینترنتی، استفاده از سامانه ها و اپلیکیشن های آموزشی، تلویزیون اینترنتی، اهدای اینترنت هدیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به فرهنگیان و دانش آموزان و استقبال کاربران از پخش زنده مراسم هیات های سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، میزان پهنای باند مصرفی به 70 گیگابیت بر ثانیه رسید و با رشد قابل توجه 264 درصدی در پنج ماه روبرو شدیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به ظرفیت واگذاری 138 گیگابیت پهنای باند به مشترکین استانی، اضافه کرد: با توجه به افزایش مصرف اینترنت در سال جاری، هیچ مسئله ای درخصوص کیفیت شبکه و واگذاری پهنای باند به مشترکین وجود نداشته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5258

به "افزایش 7 برابری پهنای باند مصرفی استان اردبیل در دولت تدبیر و امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 7 برابری پهنای باند مصرفی استان اردبیل در دولت تدبیر و امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید