اجرای برنامه های آموزشی برای تبدیل باجه های بانک توسعه تعاون به شعب

به گزارش هیو بلاگ، برنامه های آموزشی ویژه کارکنان باجه های دارای مجوز تبدیل به شعبه در بانک توسعه تعاون به اجرا در آمده است.

اجرای برنامه های آموزشی برای تبدیل باجه های بانک توسعه تعاون به شعب

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون ضمن تبیین برنامه آموزشی ویژه کارکنان باجه های بانک گفت: کارکنان باجه هایی که دارای مجوز اصولی ارتقای فعالیت به شعبه از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشند، مشمول گذراندن دوره های مورد احتیاج بانکداری هستند و با این دوره آموزشی، شرایط برای تبدیل باجه های بانک به شعبه هموارتر می گردد.

میرزاخانی با تبیین ضرورت آموزش و تجهیز سرمایه انسانی به دانش تخصصی، مهارت عملی و بینش مدیریتی گفت: آموزش از ملزومات ایجاد و توسعه هر فعالیت و پروژه ای در صنعت بانکی است و دانش بانکداری به واسطه ماهیت فنی و تخصصی، احتیاجمند بروزرسانی اطلاعات و فراگیری علوم نو است.

وی دراین رابطه تصریح نمود: رویکرد مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون همیشه مبتنی بر تسهیل فرایند توانمندسازی همکاران بانک و فراهم ساختن فرصتهای یادگیری برای همه مدیران و کارکنان بانک در ستاد و صف، بوده است.

بعلاوه مدیر مرکز آموزش و پژوهش با اشاره به مدل های نوین بانکداری در سطح جهانی و ملی همانند بانکداری دیجیتال، بانکداری باز، فرابانک ها و دیگر مدل های نوین بانکداری، رویکرد آموزشی بانک توسعه تعاون در سال 1400 را تمرکز بر فرهنگ سازی و نهادینه سازی چنین رویکردهایی در صنعت بانکداری ایران و بانک توسعه تعاون ذکر کرد.

میرزاخانی در مورد برنامه آموزشی ویژه کارکنان باجه های دارای ارتقا به شعبه از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: آموزش این گروه از همکاران زمینه آغاز فعالیت حرفه ای تر در ابعاد دانشی، مدیریتی و اجرایی را در آینده فراهم خواهد ساخت.

حسن عاشقی رییس اداره کل آموزش در این باره تبیین نمود این برنامه آموزشی مشتمل بر محتوای تخصصی از قبیل تنظیم قراردادهای بانکی، آشنایی با الزامات بازرسی در شعب، مقررات روز مبارزه با پولشویی، آشنایی با مبانی قانونی و مصادیق تخلفات اداری، اصول نظارت بر اعطای تسهیلات، اصول مشتری مداری، تجزیه و تحلیل صورت های اقتصادی، اخلاق حرفه ای، اعتبار اسنادی، مباحث و پرونده های اعتباری، مقررات اعطای تسهیلات بوده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8753

به "اجرای برنامه های آموزشی برای تبدیل باجه های بانک توسعه تعاون به شعب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه های آموزشی برای تبدیل باجه های بانک توسعه تعاون به شعب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید