آمار شگفت انگیز پرسپولیس در دفاع

به گزارش هیو بلاگ، سرخپوشان پایتخت که شروع مطلوبی در لیگ برتر نداشتند و در دهمین بازی آمار 7 گل خورده را ثبت کردند تا نگرانی هواداران پرسپولیس بیشتر و بیشتر شود. نگرانی آن ها به این خاطر بود که پرسپولیس در سال های اخیر با اتکا به خط دفاعی مستحکم خود پیروز به کسب جام قهرمانی شده و در بهترین فصل هجومی (لیگ پانزدهم) به واسطه خط دفاعی ضعیف از رسیدن به صدر باز مانده بود و بیم آن می رفت که تاریخ دوباره برای این تیم تکرار شود اما این اتفاق رخ نداد.

آمار شگفت انگیز پرسپولیس در دفاع

از بازی با فولاد تا به امروز پرسپولیس تنها یک گل خورده تا در 16 بازی، میانگین 0.5 گل دریافتی را ثبت کند. آن ها همچنین با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی با سایپا، به دهمین کلین شیت رسیدند و نخستین تیم لیگ بیستم شدند که آمار کلین شیت ها را دو رقمی می کند. استقلال و آلومینیوم تنها تیم هایی هستند که بیش از یک گل به پرسپولیس زده اند. نساجی، فولاد، ماشین سازی و ذوب آهن نیز هر کدام یک گل زده و نکته جالب این که هر سه تیم قعرنشین پیروز به باز کردن دروازه حامد لک شده اند.

حالا ماموریت خط دفاعی پرسپولیس محافظت از دروازه در دو بازی حساس باقی مانده در سال 1399 است؛ صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان. اگر پرسپولیس در این دو بازی هم کلین شیت کند به آمار 18 بازی 8 گل خورده می رسد و در صورت حفظ این فرایند به بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر تبدیل می شود.

نکته مهم این که سرخپوشان این فصل در غیاب شجاع خلیل زاده و محمد نادری لیگ را استارت زدند و در میانه راه با مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان نیز روبرو شدند اما بازیکنان جانشین عملکرد درخشانی را از خود نشان دادند تا خط دفاعی تحت رهبری سیدجلال حسینی، دوباره به عامل صدرنشینی قرمزپوشان تبدیل شود.

منبع: ورزش سه

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7434

به "آمار شگفت انگیز پرسپولیس در دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار شگفت انگیز پرسپولیس در دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید